پاسپورت دومینیکا های لیپ

پاسپورت دومینیکا های لیپ

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

سرمایه‌گذاری در دومینیکا می‌توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و این موضوع به تنهایی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را به شما عرضه کند که در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

افزایش سرمایه

دومینیکا اقتصادی پویا و رو به توسعه دارد. این موضوع و همچنین جو سیاسی پایدار این کشور به شما این اطمینان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در آن، سرمایه خود را افزایش می‌دهید که بسیار حائز اهمیت می‌باشد و هیچگونه نگرانی راجع به آینده‌ی سرمایه‌تان نخواهید داشت.

 سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

همانطور که می‌دانید اخذ ویزای کشورهای مختلف برای ایرانیان پروسه‌ی بسیار پیچیده و گاها سخت و حتی در مواردی غیر ممکن می‌باشد.

ولی شما با داشتن اخذ پاسپورت دومینیکا بدون اتلاف وقت می‌توانید به تعداد زیادی از کشورها در قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و یا زندگی کنید.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰  کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا های لیپ را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات جغرافیایی دومینیکا

دومینیکا، یک کشور در منطقه کارائیب است. پایتخت آن روسو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این مکان از نظر جغرافیایی به عنوان بخشی از جزایر بادگیر در مجمع‌الجزایر آنتیل‌های کوچک در دریای کارائیب واقع شده است.

این جزیره از شمال شرقی در نزدیکی گوادلوپ و از جنوب شرقی در نزدیکی مارتینیک واقع شده است.



بازدید : 1899
سه شنبه 22 شهريور 1401 - 2:1
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: